Första dagarna

Sådär ja!
I lördags började min resa mot Miami och Viking Sky!
Niklas körde mig till Arlanda och pussade mig hej då ❤️
Första flyget gick till Frankfurt och där ifrån gick nästa flygplan mot Miami.
Framme i Miami blev det övernattning på DoubleTree by Hilton, ett väldigt fint hotell!
 
I söndags kom bussen och hämtade upp alla Crew från Viking och körde oss till båten MEN det gick inte så lätt den här gången! För igår var det Miami Marathon! Vilket jag tyckte var grymt häftigt att få se!! Och typ alla gator var avstängda! Så det blev en rundtur i Miami med bussen för att komma till hamnen! Så en åker på ca 10-15min blev på 1 timma och 30min.
 
Min första dag på Sky bestod av genomgångar och att få kläder och fick se mitt behandlingsrum, sååå fint!
Under den närmaste tiden nu kommer spa teamet att bytas ut. De som är här nu verkar super bra! Väldigt hjälpsamma! 
 
Idag måndag är vi nog snart i Key West...om vi inte redan är där, men tycker fortfarande att det känns som om vi är till havs. Vaknade tidigt, strax innan kl 06:00....och det är inte så konstigt, somnade nog vid halv 10 igår! 
Idag ska jag på mer träning kl 09:00 med alla de andra nya och sedan ska jag till Spa’t och ha genomgång där av behandlingar!

Kommentera här: