Back to Sweden

Ja, då har jag varit tillbaka i Sverige i nästa två veckor!
Tiden går så fort, och jag har haft en del saker inbokade sedan jag kom tillbaka så tiden har gått super fort! Och ja, jag kan säga er att det är som vanligt en chock för kroppen att gå från plus till minus 😉 För mig tar det ett tag att vänja sig.....om jag någonsin vänjer mig....thats the question 😅
 
Jag har även hunnit med att börja gå igenom alla skåp hemma i lägenheten!
Det blir lite skillnad att gå från 83kvm till 30kvm. Jag har kommit fram till att det är väldigt mycket onödiga saker som jag har samlat på mig! Så det blir bra med en flytt så jag får tid att gå igenom allt!
 
Jag har äve haft tid att umgås med mina två små gryn! Jag saknar dem när jag är borta! Så det är skönt att vara med dem igen! 😍 De ger så mycket energi!! Och har även varit och hämtat energi från Mikaela och Ella !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: