LEDIGHET ☀️⛱️

Nu är det ett wops igen 😅

Vinter/våren har gått otroligt fort! 
Dessa 6 månader har varit otroligt lärorika och händelserika och det är jag otroligt tacksam över! Nu efter dessa 4 veckor av ledighet så är jag även tjänstledig från mitt jobb och ska testa på något helt nytt. Jag är även tacksam för den här möjligheten! Så får vi se vad framtiden har att erbjuda! 

Min och Rileys plan nu är att njuta av dessa 4 veckor av ledighet och bara göra ingenting! Eller jo, vi ska göra det Riley gillar att göra bäst: BADA 😅

Vi kom ner hit i lördags och sedan dessa har vi njutit, ätit god mat, badat, haft vattenkrig, fått allergisk reaktion (jag och inte Riley som tur är, men frågan är hur många mer allergier jag kan få 😅), sagt hej då till pappa/morfar och busat super mycket samt njutit av värmen! ☀️⛱️💦

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Kommentera här: