Fredag

 
 
Idag efter jobbet så åkte jag in till stan och hämtade matkassarna som jag betällt på Willys samt så kompleterade jag med lite saker på Lidl och Maxi. 
Hem och lämnade av det och sedan hem till mamma och pappa, där Riley och Casper har varit sedan igår 😍
En glad hund och en glad dotter möttes jag av där!
Jag och Riley tog på oss stövlarna och begav oss till vårat lilla land där vi ska plantera pumpr och squach. Där var det en stor hög med hästskit som vi krattade ut över landet och sedan så fräste vi det igen och nu är alla våra plantor sådda! Så nu får ni alla hålla tummarna för oss att det blir lite mer än förra försöket förra året! 😅
 
   
 
     
Nu är jag äntligen hemma med min lilla hulligana och Casper!
Två väldigt glada katter när vi kom hem 💛
 
Jag är så stolt över Riley!
När hon sover hos sin mormor och morfar så sover hon i sin stora säng och sover hela nätter, det är så magiskt att höra att hon kan sova hela nätter! Eftersom här hemma sover vi inte hela nätter. Vi vaknar minst en gång om natten och då ska det pratas samt se var alla djuren är!
Alltid lika spännande att se vad hon ska berätta om när hon vaknar! 
 
Jobbveckan har varit bra och jag tycker att vi alla mår så mycket bättre av det fina vädret som kom tillbaka igår! Men regnet var värlbehövligt!
Vi har sått lite fröer och lyssnat på lite dragspel i det fina vädret!
Helt enkelt toppen dagar!
 
Nu ska jag njuta av ett glas med Aperol Spritz❤
 

Kommentera här: