Oktober månad är här! 🍁

 
Oktober månad är här och tiden har gått fort!
Sedan vi kom hem från Spanien så har det varit full fart.
Det är mycket att lära på nya jobbet och det går bra, kroppen och hjärnan får jobba på ett sett som jag inte har jobbat förr. Så det är väldigt intressant!
 
Jag känner att jag och Riley har fått in en bra rutin och vi får hjälp av mamma!
Det är jag så tacksam över!
 
Vad har då mer hänt sedan vi kom hem?!
Tyvärr så har vår kära Rot somnat in efter att hon blivit påkörd av en bil!
Det har varit väldigt jobbigt! Hon var en härlig och speciell katt och jag är glad för den tiden vi fick med henne! Casper och Charlie anpassar sig bra med varandra sedan Rot försvann från vårt hem.
Att ha barn och förlora ett djur gjorde det hela mycket jobbigare än vanligt! 
Men det har gått bra trots allt! 
 
Riley har slutat med napp!
Det var några jobbiga nätter men vi klarade det och jag är så stolt över henne!
Hon kämpade så bra! 
 
Katten Charlie har varit en riktig jägare måste jag säga! 
Sedan vi kom hem från Spanien så har han kommit hem med två harar och två fasaner!
Det är helt galet! Han är så stolt och ja, jag har väl inte varit lite nöjd 😅 men jäklar vad duktig han är som lyckas fånga dem! Så det är lite blanade känslor där! 
 
Casper han är go som vanligt och lever sitt liv och är så nöjd! 
Våran älskade Casper! Så älskad av alla här hemma!!

🍁 Önskar er alla en magisk höst! 🍁
 
 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: